14 dagar kvar

Godkväll!
 
Äntligen har lilleman somnat, tog ett bra tag idag så får hoppas han sover bra inatt.
 
14 dagar kvar till BF men vi tror hon kommer inom några dagar, dels för jag har börjat öppna mig, slemproppen har gått och jag har rejäla värkar också, dom ska bara bli lite mer regelbudna. Vi längtar så efter bebisen nu.
 
Idag var vi på bvc med Elias, han växer på bra och följer sin kurva jätte bra så det känns skönt. Han har gjort rejäla framsteg sen vi var där sist för snart 2 månader sedan. Lärt sig stå, tagit första stegen, säger mamma&pappa osv.
 
Sitter och väntar på att kl ska bli 22 så vi kan se hells kitchen innan vi ska lägga oss. Både jag och sambon ser ju på det varje onsdag&torsdag.
 
Imorgon går jag in i vecka 39 (38+0) det känns sjukt alltså. Har gått rätt länge nu om man jämför med Elias som kom 1 månad tidigare. Mycket saker med kroppen man inte känner igen sen förra gången osv pga det.
 
Vad ska ni hitta på i helgen?
 
Blir nog bara lugnt här om man nu inte ligger på förlossningen :) får väl hoppas på det. Min mamma åker hem på tisdag eftersom hon MÅSTE till läkaren på onsdag pga sitt blodtryck.
 
Men nu ska jag spela lite så önskar er en bra kväll.
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad spännande :) då får ni snart snusa bebis och Elias får sin lillasyster :)

Lycka till när de väl kommer igång :) verkar inte vara många dagar kvar nu :)

Julian föddes 2 dagar efter att slemproppen gick på mig :)

2012-12-07 @ 10:56:50
URL: http://www.mittlillaplace.bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0