Gott Nytt År

Godmorgon!
 
Här har barnen sovit bra ännu en natt, vi är riktigt nöjda. Elias somna kl 21 igår kväll och vakna 08.15 idag. Joline somna 22.30 efter maten och sov sen till 07.50 med ett uppvak kl 02.30 för mat. Hoppas det håller i sig och fortsätter så :-)
 
Sen vill jag önska er ett gott nytt år. Har ni några nyårslöften detta året?
 
Här har jag ett löfte att gå ner 10 kg i vikt och sen ska jag unna mig massa nya kläder som sitter bra för en gångs skull, så det så.
 
Båda barnen har fått mat nu och ska snart få sig vars ett bad och kläder på sig så dom är klara tills sambons föräldrar kommer sen runt 14 tiden. Blir mest bara lugnt här idag, äta&dricka gott ska vi allt göra i allafall och jag ska faktiskt ta mig en drink el två för första gången på 1 år nu :-)
 
Hoppas ni får en fin dag, vi hörs nästa år ;-)
 
Kram på er
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0