Hinnsvepning är gjord

Godmiddag på er!
 
Idag åkte min mamma hem efter 2 veckor här, tyvärr blev det ingen bebis under tiden men förhoppningsvis snart. Har idag varit hos barnmorskan och var då öppen 2 cm så hon gjorde en hinnsvepning så nu är jag öppen 3-4 cm, så vi hoppas något händer under kvällen. Sitter och har rätt ont just nu i allafall, bara hoppas dom ökar lite också :-)
 
Bilderna nedan är tagna igår, dvs i 38+3 var jag i då. Tyckte dom blev helt okej.
 
Om ingen bebis har tittat ut till lördag så ska vi julshoppa lite med sambons föräldrar och bror, men givetvis hoppas jag att jag ligger på förlossningen istället.
 
Vad händer för er del i helgen?
 
Kram
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0