Joline är född

Godmorgon!
 
Igår morse på självaste lucia föddes vår underbara dotter Joline. Hon kom 7 dagar innan beräknad dag. Hon vägde 3190 gram och var 48 cm lång. Vi är så lyckliga. Förlossningen gick bra, behövde inte sys alls och ingen smärtlindring användes denna gång heller, så jag är stolt över mig själv. Vi fick även komma hem igår eftermiddag redan men det är för jag är omföderska+att Joline åt så bra från start.
 
Jag är så glad över att graviditeten är över, nu ska jag läka och må bra igen och njuta av min underbara familj. Det är svårt att fatta att jag är 2 barns mamma nu :-)
 
Hoppas ni får en trevlig helg. Här blir det bara mys med familjen, är - 22 grader ute så vi tar inte ut barnen i detta vädret heller.
 
Ska ni göra något kul i helgen? Tell me i såfall.
 
Ville i allafall bara uppdatera och hela familjen mår bra. Skriver mer när tid och ork finns.
 
Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Naaaw stort grattis till en liten tös !!

2012-12-15 @ 12:10:52
URL: http://finest.se/natali
Postat av: Hanna

Stort grattis!

2012-12-18 @ 06:11:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0