Vunnit en kaffemaskin

Godkväll!
 
Sitter här och väntar på att lillan ska vakna för mat innan vi ska lägga oss. Hon ska äta mellan 23-00.00 så vi får se när hon vaknar eller om vi måste väcka henne.
 
Jag har deltagit i lite olika julkalendrar på facebook utan någon framgång alls trodde jag. Sambon tittade i morse och det visa sig att jag vann en kaffemaskin i söndags på ena kalendern, alltid kul. Kostar tydligen 1500 kr i affär så det är ju bara att tacka och ta emot då :-) sambon har också haft lite tur, han vann 150 kr från scans och en digital köksvåg för 500 kr.
 
Fast ibland ska man väl ha tur också, så är det.
 
För övrigt har det varit rätt lugnt här idag. Imorgon kommer BVC på hembesök vilket dom gör här när man fått bebis, var likadant när Elias var liten bebis med. Sen blir det att handla lite och städa. På lördag kommer min mamma upp och ska då få träffa Joline för första gången. Hon åkte ju hem 2 dagar innan lillan föddes, då hade hon varit här 2 veckor ihopp att hon skulle födas då :-D så det kan bli.
 
Önskar er en fortsatt bra kväll.
 
Kram på er
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0