Borta bra men hemma bäst

Godkväll!

Förlåt att jag inte bloggat idag men det var så mycket i förmiddags. Vi är i allafall hemma i Linköping, har varit hemma i snart 2 timmar i aallafall och har pacat upp, gett lillen mat och nattat honom. Får hoppas han sover bättre nu i sin egna säng. Sambon är iväg och fixar något att äta nu ska bli mumsigt men vi orkade inte ställa oss att laga mat nu såhär sent heller.

Dagarna i Malmö har varit kanon på många sätt och vis. Jätte kul att träffa familjen och släkten igen i allafall. Igår sluta det dock med att det brann i trapphuset så det blev ett himla ståhej med ambulans och brandkår under flera timmar på kvällen. Lyckligtvis kom ingen till skada och dom lyckades släcka branden innan den spred sig, men lukta apa gjorde det än idag i hela trappan.

Igår passa vi även på att träffa en gamal vän till mig har inte träffats på 2 år typ och det har hänt så mycket. Vi har båda fått barn och allt sådant så det var jätte mycket att prata om. Måste försöka hålla kontakten bättre nu tycker vi båda. Nu ska vi inte ner till Malmö förrän i mars och då ska min 30 års dag firas :) dock kommer familjen upp 17 februari då lilleman ska döpas den helgen, vi ses som sagt varje månad, dom kommer hit ena gången och vi åker ner andra gången.

Har ni läsare haft en bra helg?

Jag lovar att blogga mer imorgon, men nu ska vi äta och sen kallar sängen.

Natti natti och kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0