En jävlig dag

Halloj!

Ber om ursäkt för mitt kassa bloggande men idag är ingen bra dag. Jag är oerhört ledsen på en viss person, det är allt jag kan säga för denna människa läser bloggen. H*n kan känna sig träffad i allafall. Jag tar inte vad som helst, så enkelt är det.

Dessutom snöar det ute, har precis för en stund sedan konkat med både vagn med Elias i och 2 hundar ut på en långrunda, ingen hjälp fick man, ska det verkligen vara så? :-( men det är skit samma ärligt talat men principen.

För övrigt dricker jag kaffe och kollar på hur snön faller där ute och mina tankar är åt olika håll. Tänker så otroligt mycket på livet, förhållandet osv, men man kommer lik förbannat inte fram till något vettigt.

Huvudvärk och ont i ryggen har man som tusan. Men det blir väl så när man gör det mesta sjäv här hemma. Elias sover men ska väl snart ha mat så han vaknar nog snart. Dessutom blir skuttungen 11 veckor idag :-O vart tog tiden vägen?

Skulle ju till en kompis idag också men det sket ju sig för en annan var/är på ett jäkla humör. Förlåt Cicci.

Jag hoppas ni andra haft en bättre lördag?

Några tips på att få mig på bättre humör?


Kram till er

Kommentarer
Postat av: saandra FOTOBLOGG

jag har tagit nya bilder på mina ökenråttor! kom gärna in och kolla, kommentarer uppskattas!

2012-01-07 @ 16:19:07
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/
Postat av: matilda björklund

Gud vilken charmig blogg du har :-)

Vad har du för planer för resten av helgen?

2012-01-07 @ 18:26:42
URL: http://matildaab.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm, gott humör? Ja, du... kan du komma på något sätt att få mig på... bättre humör??? ;)

Må så grankott...

Bim

2012-01-12 @ 23:02:46
URL: http://sjoebacka.se/wordpress

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0