Min stora kärlek

Godmiddag på er!

Har dagen varit bra? vår dag har varit toppen på många sätt. Det hela börja med att Elias vakna klockan 6 i morse för att äta, innan klockan var 7 så hade han hunnit äta, få ren blöja och somna om igen. Jag la mig runt 8 igen för att sova lite till, först vid 10.15 vakna Elias och då gick sambon upp med honom. Jag fick sovmorgon till 11.15 :-) hur skönt som helst att få ta igen lite sömn. Elias har varit på toppen humör hela dagen, smajlat och snackat jätte mycket med oss. Vid 13.30 tiden så fick vi ett oväntat besök av en bekant, hennes gullunge på 7 mån och hennes vovve, vi gick en lång runda i skogen med hundarna och barnen, riktigt trevligt. Var i sommras sist vi sågs.

Och nu är vi nyss hemkomna från maxi, har varit och handlat lite mat så nu blir det en kopp kaffe och nybakta frallor till det. Elias ligger och sover i vagnen ännu.

Kärleken till min son är obeskrivlig. Att en person bara kan komma in i ens liv på det sättet och vara så underbar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar honom. Han är min stora kärlek. Älskar honom så det gör ont och jag gör vad som helst för honom. Han betyder allt för mig och min sambo och kommer alltid göra såklart. För oss är han världens underbaraste, men det tycker alla föräldrar om sina barn :-) kortet togs på mig och vår fina son igår när vi var hos Cicci och hälsa på.

Kärleken mellan mor och son syns så tydligt. Vi älskar dig Elias♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det låter ju som en riktigt härlig dag :) Vilken fin liten kille ni har!

2012-01-10 @ 10:51:06
URL: http://josefina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0