Min viktresa börjar imorgon

Godmiddag snyggingar :-)

Har helgen varit bra? Tycker det har gått alldeles för fort, men som tur är så är det ju helg snart igen.
Jag stack aldrig på festen igår utan stanna hemma och myste med familjen istället. Blev tacos till middag och massa gott till några filmer.

Idag har vi varit ute på lång promenad, två stycken faktiskt med vovven och Elias. Riktigt skönt men rätt kallt efter ett tag i allafall. Det är bara minus 2 men känns som minus 10 :-D

Just nu står sambon och lagar mat, fick bli korvstroganoff och ris idag. Länge sen man åt det så det ska bli gott.

Ikväll ska jag allt passa på att äta gott för imorgon är det dagen med stort D. Jag ska äntligen påbörja min vikt resa, jag känner mig verkligen taggad och redo för det. Jag kommer köra med diet shaken NUPO till en början för att kicka igång allt men sen kommer jag gå över till GI-metoden eller någon annan som är bra. Osäker om jag ska köpa gymkort för har ju bara möjlighet att gå dit på helgerna eller när sambon är ledig. Promenader räcker ju gott det också.

Vad har ni gjort i helgen?

 Ute på promenad =)

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

=)

2012-01-30 @ 19:20:21
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

GI-metoden rekommenderar jag. Körde den för några år sedan och rasade i vikt + att jag mådde jättebra.

2012-01-31 @ 07:20:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0