Första tanden

Godmorgon people :)

Har ni sovit gott? Det har jag eller ja mer eller mindre i allafall.

Igår var vi på sjukhuset då Elias fick sina hörapparater, måste säga att han var jätte duktig och sa inte ett pip. Han försökte inte heller dra bort dom alls igår, hoppas det fortsätter så.

Dessutom kom första tanden igår, uptäckte det igår kväll när han fick tag i mitt finger och bet till, satan vad ont det gjorde. Sen vakna han 4 ggr på några tim och var ledsen så vi gav alvedon för han verkade ha ont av det. Sen trodde jag inte han skulle sova resten av natten men det gjorde han utan att vakna.

Ikväll ska vi vara barnlediga för första gången, Elias ska sova hos sin farmor och farfar. Hoppas bara det kommer gå bra. Jag och Christian ska gå ut och äta och därefter gå och se MIB 3 på bio. Ska bli skönt att bara få vara själva lite även om vi kommer sakna lilleman.

Sitter och dricker kaffe och ska snart ge Elias en flaska välling tänkte jag. Sen tror jag han kommer somna om lite i allafall.

På torsdag ska vi på ultraljud, jag i allafall börjar bli nervös nu men det ska säkert gå bra, hoppas jag.

Vad ska ni göra i helgen?

Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0