Vecka 16

Godmiddag!
 
Var det verkligen en vecka sen jag skrev sist? sjukt vad tiden går fort alltså.
Idag går jag in i vecka 16, "bara" 3 veckor kvar till rutinultraljudet nu, både roligt, spännande och nervöst på samma gång.
 
Undra hur det kommer sig att tiden går så fort efter vecka 12 :) innan går tiden så himla långsamt och sen går det fort fram tills man närmar sig slutet av graviditeten då det går i snigelfart igen.
 
Dessutom kommer min mamma upp den 23 juli igen för att hjälpa mig med Elias den veckan, jag ska den 24:e göra glukosbelastning som tar totalt 2½ timme så det är ju inte direkt kul för Elias då, sambon jobbar. Blir kanske att han tar ledigt till den 27:e då ultraljudet görs men vi får se.
 
Vad ska ni fina göra i helgen? blir rätt lugnt här hemma tror jag i allafall. Sambon har semester i ca 1 vecka till sen ska han jobba hela juli och sen ta ut lite pappadagar (2 veckor) i augusti istället. Blir en tripp till skåneland då och skånesdjurpark med lilleman, han älskar verkligen djur den lille fisen :-)
 
Ville i allafall bara uppdatera att vi lever :) har inte haft en tanke alls att blogga riktigt och har ju ett kraftigt illamående denna gång så jag tar det rätt lugnt, passar på när Christian är hemma :)
 
Hoppas ni får en fin dag ♥
 
Tänk när Elias var såhär liten :) lyckligaste dagen i vårt liv var när du föddes.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Satu- Mamma till 4 barn på 2 år

Va tiden går fort, hur mår du??

2012-07-02 @ 22:18:53
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0