Lillen är sjuk igen

Godmorgon!
Sitter här och väntar på att min mamma och min sambo ska vakna. Jag och lilleman har varit uppe drygt en timme och han har ätit och fått ren blöja, så nu är han nöjd :-) för stunden i allafall.
Igår kväll blev lilleman sjuk igen, jätte täppt i näsan så han har svårt att andas och hostar så otäckt, låter typ som falsk krupp sa min mamma, men natten har ändå varit helt okej, har fått gå upp ibland men har fått sova några timmar i allafall. Natten till igår var värre, då gick jag upp ca 10 ggr mellan 00.15-05.30 för att stoppa in nappen. Till slut bad jag min sambo gå upp så jag fick sova en stund, var så trött i huvudet att jag inte kunde stå på benen.
Idag blir det att städa lite, laga middag osv för kl 16 kommer lite släktningar osv och firar min 30 års dag i efterskott. Ska bli riktigt trevligt faktiskt.
Den 21/4 åker jag och lilleman till GBG och hälsar på några vänner som jag känt i många år, ska bli super kul men lite nervös är man ju för jag har ju aldrig åkt tåg med lillen ensam, och innan dess ska vi skaffa en annan vagn, som är lite mindre, typ som en paraply sulky fast en rejälare.
Vad ska ni göra i helgen då?

Kram på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0