Morgonpigg son

Godmorgon får jag väl säga!

Här vaknade Elias klockan 5.30 så man är ju redan slut i kroppen och ryggen värker som bara den, när jag fyller 30 ska jag verkligen unna mig en spa dag med massage och allt som hör till, kosta vad det kosta vill, inte många veckor kvar nu som tur är.

Annars ska jag snart ge lilleman gröt och sen blir det en duch och göra sig iordning och se om man kan piggna till lite och gå ut på en promenix med vagnen och vovven.

VI har förresten sökt dagis nu åt lillen, i juli sätts han i kö så får vi se när han får plats och om det blir på nåt utav dom önskade dagisen.

Dagen blir relativt lugn ändå, orkar verkligen inte göra nåt avencerat idag. Imorgon ska jag träffa Madde, hade inte hennes blogg varit lösenord skyddad hade jag länkat, en av mina närmaste vänner.

Hur ser er tisdag ut?

Bilden är tagen igår kväll när plutten satt i mitt knä, älskade sötnos.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0