Mot Malmö idag

Godmorgon!
Runt 12 tiden tar vi bil och styr mot Malmö, ska hälsa på min familj där nere.
Snart dags att väcka sambon känner jag för vi har inte ens packat så vi har lite att göra. Bilen är i allafall fulltankad så vi slipper göra det sen.
Elias bestämde sig för att vakna runt 06.15 idag :) bättre det än natten till igår, då var vi uppe och härja mellan 02.15-04.30 :) busunge alltså.
Nu sitter jag och dricker kaffe och slö surfar lite och hoppas på att lilleman kan somna en stund till så jag kan packa utan problem.
Vad är helgens planer för dig/er?

På lördag ska jag bli firad av familjen det är väl det vi planerat sen ska vi umgås med familjen och sen SKA vi hinna med minst ett besök på favorit restaurangen då vi inte hann det förra gången vi var nere.
Annars ska jag njuta av helgen med min familj. Om ett par veckor blir vår lille älskling 6 månader, fy tiden springer ifrån en ju. Han drunkna i strl 50 när han föddes, nu passar strl 68 perfekt.
Önskar er en underbar dag :) Kram på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0