Ingen bebbe ännu

Godkväll!
 
Sitter här framför datorn lite medan sambon tittar på 112 på liv och död :) Elias sover sen kl 19 ungefär.
 
Var ju in till förlossningen i lördags pga mina värkar jag hade, livmodertappen var 18 mm så bricanylen har ju hjälpt trots att den kortas med 2 mm. Lillan mår bra och låg på tvären så bara hoppas hon vänder sig innan det är på g på riktigt så man slipper kejsarsnitt. Anledningen till mina värkar var en kraftig urinvägsinfektion :-O lite förvånad blev vi ju eftersom jag hade likadant med Elias och har inte känt någonting alls varken då eller nu.
 
Vill passa på att ge cred till försäkringskassan, dom var otroligt snabba med en sambons föräldrarpenning. Han skicka in det för 2 veckor sen och får pengar imorgon *s* fortsätt så.
 
Min mamma kommer upp den 15:e och ska sen stanna här till bebisen tittar ut, hon ska vara med på förlossningen även denna gång, likaså min sambo såklart. Dom 2 jag känner mig tryggast med, kan inte bli bättre.
 
Jag funderar ärligt talat på att lägga mig snart, är så jävla trött och sover inte så bra på nätterna. Längtar verkligen till detta är över så man kan få tillbaka sin kropp och må BRA igen.
 
På kortet provligger Elias i lillasysters säng ♥
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0