Vecka 37 imorgon

Godmorgon!
 
Tiden går riktigt fort, lillan ligger kvar i magen ännu men nu börjar man nästan bli lite less på väntan efter henne :)
 
Idag är jag i 35+6 dvs går in i vecka 37 imorgon. Har 28 dagar kvar till BF och 90% av graviditeten är avklarad.
 
På fredag nästa vecka kommer min mamma upp från Malmö och stannar tills bebisen kommit, såvida det inte händer något innan för då kommer hon tidigare ju. Nästa vecka ska vi även till barnmorskan igen, får hoppas lillan kommit lite längre ner med huvudet nu då.
 
För övrigt händer inte mycket här. Igår var vi på premiär öppningen utav östenssons som öppna sin första butik här i Linköping. Fullt med folk var det också. Vi var där en timme tidigare än dom öppna och det var nog tur för 30 min senare sträckte kön sig över merän halva parkeringen och vi hade nog inte fått det vi ville ha men det fick vi igår.
 
Just nu sover Elias lite, han har haft ett par jobbiga nätter där han vaknat 1 ggr i timmen hela kvällen från det att han somna. Förstår inte vad som är fel alltså. Men igår gick vi in vid 21 sista gången till honom och sen sov han hela natten så det var skönt. Älskar min lilla kille, han är mitt allt ♥
 
Vad ska ni göra ihelgen då?
 
Blir nog rätt lugnt här faktiskt, har inget direkt planerat så vi får väl se.
 
Nu ska jag vila lite, bäst att passa på när lilleman sover.
 
Kram på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Här har helgen blivit lugn, städing inför julen och vattkopps-kurering.. roligare kan man ju ha en helg kan man tycka ;)

Spännande! Närmar sig...

2012-11-25 @ 12:41:26
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0