Hotande förtidsbörd

Godmorgon!
 
Vilken natt det varit får jag säga, jag har jätte svårt att sova just nu pga graviditeten då jag inte kan ligga som jag vill riktigt. Ovanpå detta så var Elias vaken mellan 3-5 inatt och levde om :) sambon gick ut med honom i vagnen till slut så han somna och han sover än.
 
Var till läkaren igår och det var inte direkt förändrat, dock vila och bricanyl som gäller fortfarande. Dom närmaste veckorna är avgörande nu och vi hoppas bebis håller sig inne i 2 veckor till eftersom dom inte stoppar en efter vecka 34 om bebisen vill ut då.
 
Hotande förtidsbörd är jag ordinerad vila och bricanyl för. Just nu är det jobbigt då jag i stort sett inte får göra någonting alls.
 
Igår kom min mamma, min bror och syskonbarn upp från Malmö eftersom vi ska fira Elias imorgon lite i efterskott.
 
Nu vakna visst sambon och Elias också och min mamma kommer snart upp också så jag ska väl fixa kaffe till alla.
 
Hoppas ni får en bra helg.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna - Husliv & Gravid

Kan tänka mig att det är superjobbigt att bara vila, speciellt när man har en ettåring.

2012-10-24 @ 04:20:24
URL: http://johannaastenvall.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0