Mycket har hänt på kort tid

Hej!
 
På tiden att jag bloggar lite, det har hänt så mycket på kort tid nu. Dagen efter kryssningen kom min mamma så den veckan var det fullt upp.
 
Elias har lärt sig att ställa sig upp mot möblerna här hemma, så nu är det ingen lugn stund alls på dagarna :) dessutom har han fått dagisplats from november i år. Sen är det drygt en mån kvar tills han blir 1 år, herregud.
 
Jag har gått in i vecka 26 nu och har 103 dagar kvar till BF, snart nere på tvåsiffrigt. Så tiden går fort och någon syskonvagn har vi inte än, börjar bli dags att ordna det nu med.
 
Fredagen den 31 augusti var vi på 3D ultraljud hos Anders Selbing, så underbart och han såg också att det var en flicka och är typ 100% säker på det :-) jätte kul med en av varje tycker vi. Det sparkas och bökas dagligen i magen, men det är ju hur mysigt som helst att känna.
 
Sambon har jobbat en vecka nu, hans 2 veckors pappaledighet gick otroligt fort också.
 
Jag älskar verkligen mitt liv, att vara mamma är något av det underbaraste jag varit med om.
 
Vad gör ni i helgen då?
 
Blir mest bara lugnt här faktiskt, jag har ju åkt på en jäkla foglossning denna gång så jag kan inte gå för långt eller anstränga mig för mycket utan att få ont och sammandragningar, så jag tar det så lugnt jag kan.
 
18 Oktorber kommer mamma, min bror och mina syskonbarn upp hit för att fira Elias. Han fyller den 15 oktorber men vi firar honom den 20:e.
 
Nej nu ska jag börja med maten så vi kan äta samtidigt som lilleman om en timme, så jag önskar er en bra dag.
 
Bilden är från 3D ultraljudet ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0