Bild på mamma och barn

Godmorgon!
 
Ny vecka och nya möjligheter.
 
Här vaknade Joline vid 4.30 och ville äta lite och få en ny blöja. När hon var klar slockna hon på 5 minuter igen och sover än likaså Elias. Själv har jag varit vaken sedan 4.30, kunde inte somna om. Det straffar sig ikväll då jag kommer vara helt slut :)
 
Sitter och väntar på att barnen ska vakna. Runt 12.30 kommer barnens farmor som ska passa dom medans jag ska till gyn och kolla upp mina förändringar innan en operation.
 
Imorgon ska Elias få sin 1,5 års spruta. På torsdag är det slutbesikning på lägenheten. Om 3 veckor flyttar vi in i vår 4:a. Ska bli så skönt med mer utrymme. Vi kommer även få omtapserat i flera rum bla barnens rum så vi ska åka och välja tapeter nästa vecka eller något.
 
Vad är veckans planer för er del?
 
Nästa torsdag kommer min mamma upp och på söndagen är det dop för lillan. Så det blir att planera det också, vad jag ska baka och liknande.
 
Min sambo tog en bild på mig och barnen som faktiskt blev bra, så har skickat efter en förstorning på den bilden samt på barnen och pappa :)
 
Jag hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha.
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fina ni är :)

2013-04-16 @ 13:42:07
URL: http://moasmamma09.bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0