8 veckor

Godkväll!
 
Här sover båda barnen, så himla tyst och lugnt, snacka om att man njuter då :)
 
Idag blir Joline 8 veckor, vart tog den tiden vägen?
 
Den 29 mars lämnar vi ungarna till farmor&farfar och drar på en partykryssning den 30:e mars. Hämtar hem barnen igen den 1 april så det blir hela påskhelgen vi är ifrån dom men det ska väl gå bra det också. Minns inte när jag festa sist faktiskt men svärmor tycker vi var värda att komma bort lite :-) ska bli kul. Bara hoppas närmaste vänninan vill följa med också.
 
Äntligen snart helg igen, inga speciella planer vad vi vet. Troligen blir det en sväng till grannen så våra söner får leka av sig lite, såvida dom inte åkt in till förlossningen (väntar barn nr 2) så vi får väl se vad som händer då.
 
Har ni några planer för helgen?
 
Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan hos sambon och äta semla.
 
Önskar er en fortsatt trevlig kväll
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken sötnos :) Hur gammal är storebror?
Mmm...semla..det ska jag nog lyxa till det med i helgen :D

2013-02-07 @ 20:25:28
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0