Besök i Malmö

Godkväll!
 
Vill önska er en trevlig helg :)
 
Själv är vi nere i Malmö och hälsar på. Kom ner igår eftermiddag och överraska min mamma stort. Hon visste inget om att vi skulle komma ner utan hon skulle egentligen kommit upp till oss imorgon ;) hade planerat allt med syrran som mötte upp oss vid station så mamma blev så överraskad och glad att hon började gråta och nästan jag också.
 
Kul när man gör så ibland tycker jag.
 
Imorgon blir det en sväng till vår favorit restaurang för att äta plankstek. Vi åker hem på måndag eftermiddag igen. Sen kommer min mamma till oss 18 mars eftersom jag fyller år den 21:a.
 
Vad har ni för planer i helgen då?
 
Här ska väl snart lilleman sova och lillan också, sen blir det mys framför tvn innan sängen kallar.
 
Vi kommer inte avslöja nyheten än, utan sambons föräldrar ska få veta först.
 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad härligt att kunna överraska sådär :)

Vår helg var lugn! Sambon jobbade och yngsta var sjuk..

2013-02-26 @ 22:00:12
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0