Joline 2 månader

Godmorgon!
 
Här är det bara jag uppe, båda barnen sover. Joline har sovit sen kl 20 igår tills nu utan att vakna en enda gång, duktig kicka.
 
Att jag är vaken beror på att jag gick upp halv 5 för att väcka svärmor som sov över här inatt. Sen satt jag och vänta på att lillan skulle vakna, hon brukar ju vakna vid 4.30 för mat men så blev det inte idag och nu är det inte lönt att lägga sig igen.
 
Idag blir Joline 2 månader, helt sjukt vad fort tiden går. Vid denna tiden för 2 månader sedan låg jag på förlossningen med kraftiga värkar :)
 
Kl 10 ska vi till läkaren med Elias, troligen har han reflux. Han spyr konstant oavsett vad han äter eller dricker och så har det varit ett tag men i måndags tog BVC oss äntligen oss på allvar eftersom han hade gått ner lite i vikt. Svärfar följer med och pratar med dom. Kl 13 ska jag på återkoll hos barnmorskan och då ska även en spiral sättas in och hon ska få träffa Joline för första gången.
 
Vad har ni för planer för kommande helg då?
 
Här ska vi till sambons bror på lördag. Han fyller 30 på fredag och det är väl det som är planerat. Min snälla svärmor hade fixat klipptid till mig också på lördag innan vi ska vara hos Mattias, så himla snällt.
 
Nu blir det kaffe och vänta på att mitt minsta hjärta ska vakna.
 
Önskar er en bra dag.
 
Bilden är på Joline när hon var precis nyfödd, bara någon timme gamal på bilden.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0