Imorgon är dagen D här

God morgon!
 
Sitter här och kan inte sova. Joline vakna till vid 4.30 och fick då mat och ny blöja så slockna hon igen men jag däremot kan inte somna om och nu är det ingen ide att lägga sig då snart alla lär vakna här.
 
Nu börjar jag och sambon bli nervösa här, imorgon gäller det. Dagen vi längtat efter länge är äntligen här. Då två blir ett. Vi gifter oss äntligen och jag tror det kommer bli så härligt.
Allt är nog redan klart inför morgondagen.
 
Idag kommer vi få hjälp av syrran, hennes sambo och deras 3 ungar med städning, förbereddning inför morgondagen och barnvakt om vi behöver det :)
 
Jag och sambon ska till stan sen och fixa lite och jag ska göra vid mina naglar kl 14. Tårtan tar sambons föräldrar med sig imorgon när dom kommer eftersom tårtan bakas imorgon bitti i den by där dom bor. Ringen ligger i sin fina ask i nattdukslådan och bara väntar på att få pryda mitt finger :-P
 
Jag tror nog allt är klart tills imorgon.
 
Ikväll kommer min mamma, min storebror, brorsdotter och hennes mamma upp och ska vara med på vår stora dag imorgon. Min syster, hennes sambo och deras 3 barn är här redan så det kommer bli så mycket folk då alla sover hos oss :)
 
Imorgon kväll tillbringar jag och sambon på tu man hand med att gå ut och äta gott och avslutar kvällen på hotell utan barn.
 
Vad ska ni göra imorgon?
 
Bilden nedan är på mig och Joline :) se så stor hon blivit, 6½ månad gamal. Min älskade tjej
 
Önskar er en bra dag. Kommer lägga in bilder från morgondagen under helgen. Kram
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0