Barnfri påsk

Godmorgon!
 
Ber om ursäkt att jag inte bloggat på länge men det har varit otroligt mycket sista tiden och vi verkar aldrig bli riktigt friska heller. Börja ju med att jag blev förkyld och Elias blev magsjuk, därefter hamna Joline på sjukan pga RS virus, när Elias blev fri från magsjukan blev han tokförkyld, därefter sambon och nu har Elias en lättare form av ögoninflammation också.
 
Men vinnaren är kontaktad i allafall för att få sitt presentkort som tack för hjälpen i tävlingen :-)
 
Igår var vi och skrev på kontraktet till nya lägenheten. Vi byter upp oss från 71 kvm till 110 kvm. En 4:a på tvåplan. Känns otroligt skönt och barnen får då vars ett rum också. Vi vill inte dom delar rum eftersom Joline vaknar på nätterna och dom lär väcka varann så sömnen skulle bli rejält stört hos alla.
 
Idag ska vi till sambons föräldrar och lämna barnen. Dom ska vara där över påsk medans jag och sambon drar på kryssning imorgon på tu man hand. Kommer såklart sakna dom men det ska bli riktigt skönt att få vila ut och få lite ny energi.
 
Vad ska ni göra i påsk?
 
Nu ska jag ge Elias lite gröt innan Joline och sambon vaknar.
 
Hoppas ni får en bra dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0