Joline på bättringsvägen

Godmorgon!
 
Här var det visst morgon kl 5.30 enligt lillan men det är helt okej. Hon har ju sovit från 19.30 igår kväll tills 5.30 så jag klagar absolut inte.
 
Joline fick komma hem i måndags från sjukhuset. Hon är helt klart mycket bättre än i söndags även om hon hostar en hel del fortfarande, min stackars snutta. Elias är genomförkyld också. Jag börjar dock bli frisk från min förkylning nu, så skönt.
 
Sambon har varit hemma denna vecka med mig och barnen eftersom båda är sjuka så behövs lite extra hjälp men på måndag börjar allvaret igen i allafall.
 
2 veckor kvar tills jag fyller 25 ;-) (31 år) haha. Min mamma kommer upp om 10 dagar.
 
På onsdag blir vår dotter 3 månader och Elias blir 17 mån på fredag nästa vecka. Sjukt vad fort tiden går.
 
Bilden på Joline är i måndags när dom kom hem från sjukhuset, så himla fin tjejja vi har.
 
Vad ska ni göra i helgen?
 
Här blir det nog bara lugnt, inget planerat i allafall.
 
Nu hör jag Elias snacka i sovrummet så får avsluta här. Ha en underbar dag.
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice mamma

Glad hon ser ut åt att få åka hem lilltjejen! Hoppas på snabb påkryning nu!

2013-03-07 @ 07:30:31
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: sandra

Nämen hej! Det var det sötaste smilet jag sett på länge! :)

2013-03-15 @ 17:53:29
URL: http://sensebysandra.blogspot.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0