Underkläder på nätet

Jag har sedan Joline föddes letat efter en BRA bh. Tyvärr har varken lindex eller HM några fina i den storleken jag behöver, dvs 85D.
 
Det har tagit lång tid men till slut hitta jag en sajt som säljer jätte fina underkläder för personer som har större byst och även är lite mulliga som jag är.
 
Evas underkläder är en sida jag älskar. Där finns så mycket fint jag skulle vilja ha. Jag kommer garanterat köpa mina underkläder där till bröllopsnatten också, har redan valt ut det jag vill ha :)
 
Så ni som har stor byst så är detta sidan för dig, gå in och kolla.
 
Underkläder i sig tycker jag också om. Det är skönt att kunna piffa till sig ibland, att få känna sig fin och sexig är en morot för oss med dåligt självförtroende.
 
Kram till er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0