1 månad kvar

Godkväll!
 
Sambon åkte till jobb runt 16.30 medans svärföräldrarna stanna kvar ett par timmar och höll mig sällskap tills barnen lagt sig, lika trevligt som vanligt.
 
Det är helt otroligt men om en månad vid denna tiden är jag GIFT :) och vi ligger på hotell och myser bara vi två. Vi längtar jätte mycket båda två.
 
Jag beställde vigselringen i helgen med. En schalins himla i röttguld, bild ser ni längre ner. Kostar 13600 kr men det är det värt, helt klart. Den ska man ha på sig hela livet så då är det viktigt att det är RÄTT ring.
Tog mig lång lång tid att bestämma mig men jag är så nöjd med mitt val.
 
Idag var vi även och valde tapeter till lägenheten så firman kan sätta igång och tapsera om snart. På torsdag börjar dom att lägga nytt golv i vårt sovrum, därefter blir det kök och hall. Sen ska barnens rum tapseras om, kök, hall och vardagsrum så ja ni förstår det är mycket på G just nu.
 
Kommer lägga in förre och efter bilder på lägenheten sen.
 
Vi har även köpt en dagisvagn till Elias som han ska ha där, kostade inte ens 1000 kr men är helt ny från butik ändå, vill inte lämna våra Emmaljunga vagnar där, dyra och årsmodell 2012 och 2013, nja helst inte.
 
Sen har vi köpt en liten pool till honom, UV badkläder till båda barnen och lite andra saker och en jäkla massa kläder som gick på närmare 4000 kr, 2800 med rabatten vi hade.
 
Kommer lägga upp bilder på allting.
 
På måndag börjar jag min viktresa. Jag ska ner 10 kg tills den 28 juni, så det så. Jag KLARAR det bara jag ger mig fan på det.
 
Nää ska sluta babbla nu men hoppas ni har en bra kväll.
 
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad vacker ring, jag har också sett en ring därifrån som jag vill ha! Det ska bli spännande att följa dig denna månaden:)
Lägger till dig på bloglovin:)

2013-06-02 @ 16:07:58
URL: http://4livliga.blogspot.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0