Så stolt över vår kile

God morgon!
 
Jag hoppas veckan har varit bra? Vår vecka har varit bra på alla sätt och min mamma är här och hälsar på just nu. Dessutom har min man fått bättre arbetstider så han sover hemma varje natt nu i fortsättningen istället för att sova borta en-två ggr i veckan så det känns skönt.
 
Som rubriken lyder är vi riktigt stolt över vår son. Han har nu den senaste veckan sovit i sin själsäng där vi tagit bort långsidan så han kan gå ur&i själv. Han har sovit i den så fint hela kvällarna och nätterna utan att gå upp en enda gång, vi är riktigt stolta måste jag få säga, så duktig han är.
 
Dessutom har Joline börjat sova hela nätterna igen utan att vakna alls, känns skönt.
 
I torsdags var vi äntligen på sjukhuset, efter många om och men och massa tjat röntga dom Elias mage så nu väntar vi bara på vad bilden visade och han var så duktig då också även fast han hatar sjukhus.
 
För drygt en månad sedan fyllde Elias 2 år, hela två år har gått sen han kom till världen. Otroligt vad fort tiden går och om mindre än en månad blir vår lilla lucia 1 år, stoppa tiden någon.
 
Till helgen har vi nog inte så mycket planerat, får se om svärföräldrarna kommer förbi, dom brukar titta förbi när man minst anar det :-P
 
Bifogar en bild på en glad Joline som togs idag 16/11 2013
 
Önskar er en trevlig helg.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0