Äntligen lugn och ro

Det känns verkligen som man har sprungit runt överallt idag. Har preci kommit hem och har påbörjat middagen, blir min speciall gryta med fläskfile och pasta till det, så jäkla gott är det.

Idag har vi hittat julklapparna till julklappsspelet så det är avklarat. Hitta även ett par vinter kängor till mig för 174 kr, det var halva priset på dom. Riktigt snygga och sköna var dom också. Sen hämta vi en sak till sambons kollega som han köpt till sitt barn. Han hann inte med detta så vi ställde såklart upp, vad har man annars vänner till likom.

Sen har jag även hunnit klippa mig, blev hur nöjd som helst. Imorgon ska vi handla all mat och sen julklapparna till varandra. Elias klappar är redan klara.

Hitta dessutom ett avgjutningsset som vi köpte. Vi ska göra ett avtryck av Elias fot och hand.

Kommer lägga in bilder efter maten, tar ju sin lilla stund att fota och sen lägga över på datorn. Hämta även ut paketet ifrån ellos och är nöjd med kläderna som fanns i också, vilket är en fördel kanske.

Jag vill passa på att påminna om denna tävling som avslutas imorgon kväll. Ni har chansen att vinna ett superfint namnhalsband med regelbar rem till. Mysilver kontaktar vinnaren på julaftonsmorgon. Lycka till

Jag uppdaterar senare. Kram på er så länge


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0