Beyonce Heat

Detta kitet köpte jag i fredags och jag kan verkligen rekomendera det. Det luktar oerhört gott båda parfymen, lotionen och shower gelen. Jag använder den dagligen sen i fredags och jag har fått många kommentarer om hur gott jag luktar och folk har frågat vad det är för parfym.
Många tror ju att kändis parfymer är dyra men för detta kitet betala jag 250 kr, nu dessutom rea dom ut såna här presentaskar lite överallt.

Nu sover lilleman men klockan 22.30 ungefär är det dags för mat igen och därefter ska vi också lägga oss. Sambon ska ju upp kl 04.30 imorgon bitti för att åka till jobb. Jag däremot ska fortsätta med tvätten, gud vad tvätt man fått nu när man har ett barn också :-) håller ni inte med mig?

Vad har ni söta för nyårs planer?

Tänk att det är nytt år på söndag, känns helt konstigt och detta året har gått oerhört fort tycker jag men det är nog för det har hänt så mycket. Om några månader fyller jag jämt också, detta ska firas i Malmö då har vi bestämt där min familj och släkt är.

Vet inte om jag uppdaterar något mer idag, vi får se annars hörs vi imorgon igen.

Kram på er och sovgott



Kommentarer
Postat av: Pernilla Wallette

Åh, ja det såg härligt ut. Kanske man skulle prova då. Borde skärpa till mig och köpa lite sådana riktiga produkter. Särskilt när man inte är purung längre och huden kräver sitt,



kram nilla

2011-12-29 @ 22:40:27
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0