Elias första smajl+bild

Gokväll!

Nu är sambon äntligen hemma, han kom hem runt 19.30. Skönt att han är hemma, hade inte sett honom på över ett dygn ju.

Idag fick jag första smajlet ifrån vår gullunge, helt underbart och man blir alldeles varm i kroppen. En liten charmknutte är det allt vi har fått. Nu ligger han i pappas famn och har precis ätit.

Ber om ursäkt för den oerhört mörka bilden men han tycker verkligen inte om blixten så jag använder helst inte det än när jag fotar prinsen.

Detta får bli kvällens sista inlägg för så fort Elias somnar ska vi också lägga oss, vi är något slutkörda båda två här hemma.

Någon som vet vad det är för nåt som alla skickar runt om members och att man kan köpa skor för 99 kr/paret osv? Vet inte hur många kommentarer om det jag fått idag.

Kram på er så hörs vi imorgon. Najty najty




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0