En fullspäckad dag

Godmorgon eller vad man nu säger vid denna tiden :-)

Sitter i vanlig ordning och dricker kaffe. Elias har precis ätit och sambon har nyss åkt till jobb. Sitter och hoppas på att lilleman ska somna om så vi kan sova ett par timmar till, förr eller senare somnar han ju.

Idag är det fullt upp nästan hela dagen, hade tänkt ta bussen in till stan på förmiddagen och se om jag hittar något fint till Elias till julafton, sen vid 12.00 ska jag fika med Marie, Hanna och Emma och våra små bebisar. Vid 13.45 ska vi vara på BVC, det är dags för Elias första läkarbesök och vi tror och hoppas han går igenom "besiktningen" :-D sen blir det hem och skriva julkort och skicka iväg dom.


Sen ska jag försöka göra lite julgodis också, typ knäck, chockladkola och lite sånt smått och gott till lördag.

Ikväll blir det att hämta hunden Flinga som hon så fint heter. Det är en kompis hund som vi ska passa till 13 Januari nu. Kompisen är utomlands och hälsar på familjen och nu ska även hennes pojkvän åka dit och det är därför hunden ska vara här. Kul för Engla att få en lekkamrat.

Har ni några tips eller recept på nåt julgodis ni har gjort tar jag gärna emot  det. Alltid kul att testa något annat.

På fredag har min sambo tagit ledigt ifrån jobb eftersom min mamma&systerson kommer upp. På fredag ska vi städa och dona här hemma också, så vi slipper hålla på med det på lördag.

Ni som ser kalle på julafton, äter ni mat innan eller efter kalle?

Nej nu ska jag sluta skriva, uppdaterar under dagen med bilder och sådär.

Kärlek till er ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0