Fler vakna nu?

Godmorgon folks :-)

Jag är uppe sen ungefär klockan 03.00 då Elias vaknade och då hade han sovit sen ca 21 igår kväll. Vid 00.00 tänkte jag väcka honom för mat men han var så otroligt trött och jag tänkte att han vaknar ju när han blir hungrig. Jag gick och la mig med kläder och allt på mig ifall han skulle vakna snart, men han sov ytterligare 3 timmar innan han vaknade :-) och nu ligger han här bredvid och "snackar" och har inga planer på att sova.

Pappa Christian ska snart upp, så han kanske vill säga hejdå innan han åker till  jobb, tror ni inte det? *L* och jag är konstigt nog pigg nu, tröttheten slår säkert till under dagen.

Idag ska vi åka in till stan tänkte jag, jag behöver verkligen köpa ett par andra skor om det ska vara sånt här "äckligt" väder, dvs slask och blött. Enbart snö vore mycket bättre.

Vi hämta i allafall Flinga igår kväll också och än så länge verkar allt funka jätte bra med vår hund och katterna. Vilket är en fördel då Flinga ska vara här till 13/1 2012.

Bjuder på en bild på vår gullunge

Fler som är vakna nu?

Kram



Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ja superfort verkligen!

han blev sex veckor i söndags. vi ska fira jul med min mamma :)

2011-12-20 @ 09:30:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0