Lille juleafton

Godmorgon!

Här sitter jag medans de flesta andra förmodligen sover riktigt gott. Klockan är ställd på 8.30 så jag hoppas Elias somnar snart så vi kan sova ett par timmar till innan det är dags att gå upp.
Känns nämligen som man får fullt upp idag också, vi ska ju iväg och köpa all julmat idag, sen ska vi handla lite fler julklappar, därefter ska vi städa här hemma, ikväll ska vi göra klart lite förberedelser till imorgon och sen kommer min mamma och min systerson upp från skåne ikväll också.

Kvällen innan julafton kallas lille juleafton, vad har ni för tradition att göra då? Själv ska vi som vi alltid brukar göra äta smörgås med julskinka på ikväll och bara mysa och umgås med varandra.

Är det fler än vi som inte har någon julgran? Vi har ingen pga katterna, den lär inte få stå upp så länge så det är lika bra att skippa den precis som förra året.

Vad önskar du dig i julklapp?

Jag önskar inte mig något speciellt utom att alla får må bra och vara friska. Det är det viktigaste.

Idag ska det visst bli 6 plusgrader igen så tyvärr lär väl snön försvinna. Sur är jag för på vintern ska det vara snö och inte sommar, jämför man med förra året är det sommar nu *L* nu önskar man att man bodde i norrland.

Nä jag ska inte tråka ut er mer, får skriva lite senare istället för verkar som lillen har somnat nu :)

Kram på er





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0