När folk inte är som man trott

Godmorgon!

Sitter här och tänker på livet medans Elias sover. Jag borde också sova eftersom jag varit vaken sedan 03.30 men just nu kan jag inte det, tankarna är på annat håll just nu.

Vad gör man om det kommer fram saker om en person man aldrig trott om denna? någon man älskat länge, som har funnits i ens liv länge, någon man kunnat prata med om allt osv? Jag vet inte vad jag ska tycka och känna, blir bara så ledsen när folk ljuger. Jag ska narturlitvis konfrontera personen ifråga men jag vill ha lite mer "kött" på benen innan jag gör något som jag kanske få ångra.

Fler som varit i denna sits? Vad gjorde NI?

Idag vet jag inte alls vad jag vill göra, blev så nere plötsligt. Just nu känns inget kul. Vore det inte för Elias skulle jag lagt mig och sovit hela dagen.

Sambon har precis stuckit till jobb också, och jag dricker mitt morgonkaffe :-) och dessutom är det fredag. Har ni några roliga planer för helgen?

Kramar till er fina ♥




Kommentarer
Postat av: Malin

Vad jag gör? Jag blir tokig! Det värsta jag vet är när folk ljuger och man får reda på det på annat håll eller alldeles "försent", så jag konfronterar och sen brakar helvetet lös =)



Idag händer inte mkt här heller, sambon är iväg och jobbar och skulle på bastukväll med jobbet sen så han är inet hemma förrän tio-nånting ikväll, roligt värre så det blir väl sushi i min ensamhet med lillskruttan...

2011-12-09 @ 09:01:22
URL: http://malingoo.bloggplatsen.se
Postat av: marina

sv. ja det kan man undra, hoppas också på en vit jul.

2011-12-09 @ 10:31:50
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Frida

härlig blogg du har! önskar dig en trevlig fredag:)

2011-12-09 @ 11:45:29
URL: http://frideliine.myshowroom.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0