Nytt utseende

Godmorgon!

Ber om ursäkt för mitt kassa bloggande igår men jag hade varken lust eller ork just då. Har suttit och pillat en hel del med bloggen och har nu äntligen fixat ett utseende jag är rätt nöjd med :-) tyvärr försvann bakgrundsfärgen när jag la in headern men det gör egentligen inte så mycket ändå. Koderna stämmer inte alls mot vad dom brukar därför har jag suttit i timmar med skiten.

Igår kväll somna Elias snabbt i allafall, tog en runda direkt efter kvällsmålet med vagnen, sen sov han till 4 i morse, därefter somna han vid 5 igen och sov till 9 så denna natten har varit bra.

Ute regnar det som vanligt, vore så mycket bättre med snö tycker jag. Eftersom snön inte kommit än så ryktas det om att vintern kommer vara ända fram till maj 2012 istället. Sjukt för i maj är det ju typ sommar.

Händer väl inte så mycket här hemma idag, vi ska städa i allafall, och göra köttbullarna till nästa lördag så man slipper stå med dom på julafton och sen ska jag göra lussekatter till nästa helg också som vi haar i frysen så länge. Bäst att passa på att göra sånt när båda är hemma och kan hjälpas åt med lilleman.

Vad har ni fina för planer denna regniga lördag?

Nu ska jag dricka lite kaffe med sambon i allafall, har kämpat en timme med att få upp honom ur sängen :) och nu är han äntligen uppe.

Skriver under dagen istället.

Kram på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0