Registreringsskylt till barnvagn

Godmorgon Sverige

För ja det är en GOD morgon, jag har ingenting att klaga på. Det är äntligen fredag, sambon är ledig och sonen har sovit riktigt bra även inatt. Han somna vid 23.30 igår kväll och sov sedan till 02.30 då han skulle äta, därefter somna han 03.30 och sov till 08.30, en riktigt duktig liten kille det där.

Trots detta är han fortfarande trött och ligger och sover igen.

Idag ska vi till stan en sväng och träffa en vännina till mig, hon hade tydligen lite saker till Elias från en barnmässa, så det ser vi fram emot. Sen blir det att lämna hunden till sambons bror eftersom det blir för mycket med både vagn, resväska och hund på tåget imorgon, är lättare när man kör bil tycker jag. Sen blir det att packa till imorgon, lika bra att börja i tid så man inte glömmer något. Tåget avgår vid 13 imorgon, och när vi kommer fram åker vi direkt till min bror och firar hans dotter på 1 års dagen, stora tjejen nu ju.

För en tid sedan beställde jag och sambon en registreringsskylt till barnvagnen med Elias namn på samt när han är född, blev riktigt fränt tycker jag. Men gud vad skylten ser smutsig ut, får skylla på blixten från kameran för skitig är den då inte i allafall.

Vad ska ni goa läsare göra i helgen?

Nu ska jag ringa min kära mamma och sen blir det att väcka den stora älsklingen.

Uppdaterar sedan med en video på vår gullunge.



Kommentarer
Postat av: Bea

Är allt bra med dig idag :D ?

2011-12-02 @ 12:33:04
URL: http://svettlukt.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0