Relativt utvilad mamma

Godmorgon folks!

Jag hoppas alla har sovit riktigt gott? Det har faktiskt jag gjort eftersom min sambo tog Elias inatt när han vaknade vid halv 3. Dock gick jag upp när han hade ätit och var vaken till 4 då han till slut somna igen, sen sov han till halv 8 nu på morgonen så jag klagar inte.

Inatt utöka vi mängden av hans mat, han verkade inte bli nöjd alls utav det han fick först så vi gav han 20 ml till, och vilken skillnad. En nöjd bebis som somna relativt snabbt, tror det tog sekunder bara när jag stoppa in nappen till han somna.

Sambon börjar halv 9 idag så vi har druckit kaffe tillsammans nu på morgonen och han gav Elias mat medan jag gav djuren mat.

Förlåt att jag inte blogga mer igår men hela datorn haka upp sig, mitt mobila bredband slutade fungera under flera timmar, mobilen lade av också osv, så ett bra tag satt man som handlingförlamad, haha. Men nu fungerar båda delar igen i allafall, vet inte vad som hände.

Idag ska jag faktiskt försöka städa av lite här, får passa på dom stunder lilleman sover och imorgon är min stora älskling ledig från jobbet.

Förslag på vad man kan hitta på?  eftersom vi inte fira vår 1 års dag pga massa saker kom ivägen så funderar vi på om vi ska gå ut och äta lite gott och så.

Nu ska jag koka lite mer kaffe, men jag kommer snart skriva ett inlägg igen, då kommer det handla om ÄD (äggdonation)

Kärlek till er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vinnaren från dagens blogg är ute på bloggen anmäl dig igen :D !



http://amandapersson.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-anmal-dig.html#comment

2011-12-01 @ 15:10:14

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0