Tips på bra babyvakt?

Godmorgon!

Lilleman somna om runt 5.30 ungefär och sov till 09.00 så då passa jag också på att sova :-) vi är så nöjda med hans sovrutiner, hoppas det håller i sig.

Eftersom Elias föddes en månad för tidigt så hann inte vi med att köpa allting vi behövde, det kom ju liksom väldigt oväntat kan man ju säga.

Så nu vill jag ha tips på bra babyvakter? vore skönt för honom att få ligga i sin egen säng när han sover på kvällarna och vi tittar på tv, men vi vill ju inte lägga honom där utan en babyvakt ifall man inte hör om han vaknar där inne.

Jag tar gärna emot förslag. Har ni egna erfarenheter av ett visst märke så berätta gärna det med.

Vi vill att det ska vara bra ljud i dom i allafall.

Vi ska snart in till stan och träffa Camilla lite, strossa runt i affärer och ta en fika. Sambon är ledig idag också.

Vad har ni för planer idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: EmJo ' Flytta utomlands

Jag ska jobba som au-pair. Åker 14 januari :) Jag gör det mest för att utmana mig själv, inte för att jag tycker det är roligt.. haha.

2011-12-06 @ 12:27:36
URL: http://emjo.blogg.se/
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-06 @ 16:30:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0