Vit tryffel

God kväll!

Nu är jag äntligen hemma, Elias var jätte duktig på sjukhuset men trots det gick det inte som vi ville, så vi ska tillbaka den 17/1 en 4:e gång, funkar det inte då så ska en läkare besluta vad som ska göras.

Passade på att gå till stan en sväng efteråt och jösses vad folk alltså. Jag gav upp och tänkte att jag fan inte går in i affärer med en barnvagn, så som tur är så är min sambo ledig både imorgon och på fredag så vi får fixa detta tillsammans, den ena får stå med vagnen utanför osv. Åkte hem i allafall och jag säger bara en sak att dom idioterna som kör bussarna får lära sig köra bättre än dom gör. Trots att jag satt höll jag på att åka ner på golvet flera ggr, så illa körde dom och en mamma med sitt barn i famnen höll på att ramla framåt.

Hann precis innan för dörren här hemma innan Elias börja gråta efter mat :) bra tajmat eller vadå.

Nu ligger han nöjd och belåten här bredvid och jag dricker kaffe och funderar på vad vi ska äta till middag ikväll. Några förslag??

I förmiddags gjorde jag vit tryffel med smak av äpple och kanel, resultatet får ni se imorgon. Innan man kunde göra klart det skulle den stå i kylen ett dygn.

Vad har ni haft för er idag?

Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0