Beställt hem pizza istället

Gokväller

Nu äntligen sover Elias sen 1½ timme tllbaka, stackarn var så trött så. Han slockna i vagnen direkt men jag gick ut ändå för vovven behövde göra vad hon skulle.

Skulle laga middag men det gick inte som jag ville, koka nog potatisen för längre för när jag skulle göra potatismosen så var det som klister så det var bara att slänga och eftersom klockan är så pass mycket redan så orka jag bara inte ställa mig och göra en omgång till så jag gick in här och beställde vars en pizza till mig och sambon, blir dyrare än att beställa på pizzerian men jag ville verkligen inte konka på Elias kläder igen och gå ut i blåsten.

Sambon är hemma runt kl 23 skrev han precis, lagom till man går och lägger sig *suck* tur han är ledig imorgon och kan ta den lille lite så mamma får sova.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och mysa lite med bebisen när han ätit mellan 22-23 ikväll.
Sen lär jag somna som en stock så fort jag får tillfälle.

Och skit finns det bara på tv ikväll också, men jag får väl glo på nåt utav det ändå.

Ha en fortsatt toppen kväll

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0