Mammas stora kille

Hej bloggen!

Nu har vi kommit hem från BVC och Elias växer så det knakar. På 5 dagar har han gått upp 220 gram, så nu väger vår "stora" kille hela 4035 gram. Känns oerhört skönt att det går så bra, hellre åt det hållet än andra.
Dessutom är remissen nu skickad till barnkirugen, så vi väntar på en kallelse dit för en operation av vår älskling.

Sitter och slår ihjäl lite tid framför datorn med en kopp kaffe i väntan på att lillprinsen ska vakna och äta, vilket kan bli när som helst nu :-)

Älskar min familj så oerhört mycket, trodde inte det var möjligt att älska någon så mycket men det är det tydligen. Dom är det bästa som någonsin har hänt mig.

I eftermiddag blir det att träffa kompisen, får se om hon kommer hit eller om man ska ses i stan.

Nu håller lilleman på att vakna men ha en fortsatt underbar dag.

Kram till er


Kommentarer
Postat av: Konstiga Lilian

Vad kul att Elias följer kurvan så himla bra! Säger det igen -det måste vara underbart att ha en liten lillprins som betyder mest av allt i hela världen för en. Njut av bebistiden så mycket du bara kan. Hum, jag är i ofs övertygad om att du njuter som bara den så det var onödigt skrivet av mig :) /Lilian

2011-11-30 @ 20:29:31
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0