Övertrött bebis

Godmiddag!

Hoppas ni mår bra? vi mår helt okej, dock är jag ganska trött men jag antar att det hör till när man har barn :) Elias har nämligen inte sovit alls sen kl 10 ungefär och är så övertrött&gnällig just nu att ingenting hjälper. Tänkte klä på honom lite kläder och gå en runda med vagnen, det brukar hjälpa och han somnar ganska snabbt då.

Just nu sitter han i babysittern och kollar på mig medans jag har plockat in i diskmaskin och startat den.

Sambon är ju iväg och jobbar och kommer väl hem någon gång ikväll, dock är han ledig imorgon så han får ta Elias lite så jag får sova. Har sovit typ 4 timmar sen vi la oss igår kväll, så helt klar i bollen är man ju inte.

Vad brukar ni göra när era barn är gnälliga och ingenting hjälper? vore kul att läsa om andras erfarenheter.

På onsdag ska vi till BVC igen och då väger lillen förhoppningsvis 4 kg :-) tycker tiden har gått FÖR snabbt sedan han föddes.

Längtar till fredag för då kommer min bästa vännina hit och sover över en natt, sedan på lördag åker vi till skåneland och hälsar på min familj, självklart längtar jag till dess också.

Har ni några bra förslag på vad man kan köpa till en 1 åring i födelesedags present så kom gärna med tips på det också.

Nu blir det en fika här innan vi ska traska ut en runda men jag önskar er alla en bra dag.

Kramar till er

Kommentarer
Postat av: Malin

När Amanda är sådär galet trött och inte vet sitt eget bästa och somnar så antingen packar jag in henne i bärsjalen och går ut, ananrs så vankar jag här hemma fram och tillbaka och hoppar å skumpar så hon lite kommer av sig i skriket och somnar eller så går vi helt enkelt och lägger oss i sängen! Än så länge har detta funkat =)

2011-11-28 @ 17:59:24
URL: http://malingoo.bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0