Underbara morgon

Godmorgon folks!

Har ni sovit gott inatt? Vi har sovit riktigt bra inatt igen, Elias sover så himla bra så man nästan blir rädd att det är något fel ibland. Han somna runt 00.30 igår efter kvällsmålet och vakna först 04.45 i morse och då fick jag väcka honom för han skulle ha mat, får ju inte gå merän 5 timmar emellan.

Idag ska vi iväg till BVC, dags att vägas igen. Han har gått upp otroligt bra. När han föddes vägde han 2720 gram och förra veckan vägde han 3520 gram så det ska bli intressant att se idag vad han gått upp denna vecka.

Därefter blir det att gå hem och städa lite, baka något gott till kaffet eftersom min bästa vän kommer förbi ikväll och träffar Elias för första gången. Det gillar vi starkt eller hur.

Trots att försäkringskassan strular med min mammapenning så är det en underbar morgon. Skulle ju fått mammapenningen idag men den har inte kommit :-( lite trist att det blir såhär bara så jag ska väl ringa och fråga vad som är problemet.

Dessutom är det ju fredag, äntligen helg. När sambon kommer hem ikväll från jobb blir det en myshelg för hela slanten. Vi ska pynta och baka imorgon inför 1:a advent och på söndag ska vi på julskyltning med hans föräldrar och ev lillebror.

Vad har ni goa människor för planer till helgen?

Ger er en bild på vår fina son. Bilden är tagen när vi låg på neotal efter han föddes.

Nej nu ska jag fixa kaffe och sätta igång med dagen.

Hoppas ni får en riktigt bra dag och helg. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hur länge fick han ligga på Neo?

2011-12-17 @ 22:02:34

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0