Bilder från kryssningen

Godmorgon!
 
Först vill jag säga grattis till världens bästa sambo på födelesedagen ♥ snart dags att väcka honom så vi kan äta en mysig frukost tillsammans innan jag ska till läkaren. Min mamma kom upp igår förmiddag så hon ska stanna här till måndag nu :-)
 
Idag blir det läkaren vid 09.20 för min del och sen kl 15 ska vi till barnmorskan. Jag hoppas alla värden ser bra ut även denna gången.
 
I lördags åkte vi på kryssning, jag, Christian och Elias. Jätte mysigt var det även om det var en utmaning att ha med en sån pass liten också, men det gick i allafall bra och vi kom hem i måndags eftermiddags. Taxfreen på båten är livsfarlig *s* snacka om att det är lätt att spendera pengar där. Så helgen har varit bra på alla sätt och vis.
 
Tänkte lägga in ett par bilder från kryssningen i allafall.
 
Har er helg varit trevlig?
 
Kram
 
 Jag och sonen innan avgång från sthlm
 Helsingfors
 Hela familjen
 En soldnedgång
 Ett besök på sealife blev det med
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Ser ut som nu hade en trevlig kryssning! Och ett stort grattis till sambon

2012-08-29 @ 07:37:17
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0