Läkarbesök

Godmorgon!
 
Här vakna lilleman kl 5 idag men då somna han tidigt igår kväll, redan vid 20.14 sov han. Nu sover han igen sen en stund tillbaka.
 
Nu är det Christians tur att vara förkyld, han vakna igår och kände sig "döende" som han sa :-D karlar alltså. Som om deras förkylning skulle vara värre än att föda barn som han sa.
 
Jag och Elias är väl på bättringsvägen, vi är lite snoriga annars mår vi bra båda två.
 
Kl 9 idag ska jag på läkarbesök. Dom hade visst bokat in det eftersom Elias kom en månad för tidigt så jag vet inte alls vad det ska pratas om idag. Hoppas på att höra lillans hjärtslag i allafall :-P
 
På fredag går jag in i vecka 21, jösses vad tiden går. Man hinner knappt med längre.
 
Min mamma åkte hem i söndags kväll, hon blev ju också smittad, så i några dagar var både jag, mamma och Elias genom förkylda. Det var Elias som hade det först. Dock kommer hon upp den 28:e igen och sen i september ska vi åka ner till Malmö, för i oktorber kommer mamma, syrran osv för Elias blir 1 ÅR.
 
Lägger in en magbild, tagen nu i vecka 20.
 
Önskar er en underbar dag, det ska jag försöka ha trots eländet här hemma.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0