Tips på syskonvagn

Godmorgon!
 
Vilken vecka det har varit, lilleman har vaknat mellan 4.30-6.00 varje dag, men nu dom tre sista dagarna har det varit halv 5 fast igår gjorde han morgon redan 04.20. Men vad gör det när man kan sova på dagarna när han sover men lite trött i kropp och knopp blir man ju ändå.
 
Igår gick jag in i vecka 22 också, tiden går riktigt fort nu. Den 29:e på sambons födelesedag ska vi till barnmorskan. Min mamma kommer upp den 28:e också. Och den 25:e åker vi till helsingfors och besöker sealife med Elias, ska bli riktigt kul faktiskt att komma iväg en stund.
 
Jag skulle vilja ha tips på syskonvagnar? Börjar bli dags att leta efter en sådan nu ju och sälja vår emmaljunga. Känns i hjärtat då vi är jätte nöjda med den så kravet är att syskonvagnen ska vara emmaljunga med.
 
Idag blir det att träffa svärföräldrarna och det blir troligtvis en sväng till smultronstället i Söderköping för att äta glass annars har vi inte så mycket planerat i helgen.
 
Vad gör ni i helgen då?
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma Och gravid med smurfen

Helgen blir på landet! Så skönt! Velar fortfarande om syskonvagn eller inte.. Tur att man har några månader på sig!

2012-08-11 @ 08:45:38
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Marie

Emmaljunga skall släppa nya syskonvagnar i höst

Monkey har jag för mig att den heter!

2012-08-11 @ 12:46:16
URL: http://www.mittlillaplace.bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0