Första pulkaåket

Godmorgon!
 
Här vakna lilleman 05.45 men min snälla mamma tog honom så jag sov till 7 och sambon till 8 :-) sånt som behövs ibland. 17 dagar kvar till BF och ingen bebis än så länge, men har börjat få mer känningar i allafall.
 
I lördags var vi ute och åkte pulka med Elias för första gången, det var tydligen riktigt uppskattat. Blir nog fler gånger nu men inte när det är 13 minus ute som vi har det just nu, kallt som fasen och kallare skulle det tydligen bli också.
 
Mamma och Elias ligger och sover just nu medans sambon ligger i soffan och jag uppdaterar här. Rätt tyst och lugnt för tillfället.
 
Idag tänkte jag gå ut i skogen och ta lite gravid foton, vem vet om jag blir gravid igen. Iofs lär det dröja några år innan i såfall så man vill ju passa på och ha lite som minnen.
 
Hoppas er helg har varit bra? det har i allafall min varit.
 
Idag står det även städning på schemat så det finns allt lite att göra här hemma idag.
 
Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Mysigt med pulka! Blivit en hel del åkande här med senaste veckan

2012-12-06 @ 14:06:11
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0