Första syskonbilden

Godmiddag!
 
Inatt har jag äntligen fått sova merän jag gjort den senaste veckan känns det som. Joline verkar vara precis som Elias när han var liten, älskar sin overall att sova i pga värmen. Efter 2 nätter med många vakentimmar testa vi detta igår och jodå hon åt vid 21.15 och somna vid 22 igen, sov till 03.00 då jag fick väcka henne för mat, somna om direkt och sov till 7. Vår duktiga tjeja, och Elias sov till 7.30.
 
Älskar mina fina barn merän allting annat <3
 
Igår boka vi tågbiljett åt min mamma, i år kommer hon fira nyår här hos oss istället för julen. Kan ju vara kul&trevligt att variera sig lite tyckte vi. Sambons föräldrar kommer dock på julafton och äter lite gott och myser.
 
Vi fick till en bild på båda barnen igår tror jag det var.
 
Önskar er en bra dag.
 
Kram på er
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0