Lite kort från julafton

Godmorgon!
 
Hoppas ni sovit gott? Här kunde det väl bli lite bättre med sömn än vi vänta oss. Elias somna vid 20.30 igår kväll och vakna sen runt 23.00 för att hålla sig uppe till kl 02.00 då han till slut somna av övertrötthet. Hann väl lägga mig precis så vaknade Joline kl 02.30 för att äta, runt 03.30 somna hon. Sen sov vi till 06.30 då hon vakna igen för mat. Sambon gick upp kl 7.30 då Elias vakna och jag och Joline sov till 10.30 ungefär men man känner ju ändå sviterna efter igår/inatt men jag klagar inte. Det är sånt som hör till att vara småbarnsmorsa :-P
 
Hur firade ni julafton?
 
Här var det rätt lugnt, var vi 4:a här hemma och sambons föräldrar och bror. Min mamma kommer på lördag och firar nyårsafton här i år istället. Vi åt i allafall gott och hade det trevligt. Elias älskar sina julklappar, står i sitt minikök och leker just nu med pappa som han fick utav oss. Elias och Joline fick en himla massa i allafall vilket det är så det ska vara ju. Vore det inte för barnen skulle vi nog inte fira speciellt mycket. Jag och sambon fick ju vår syskonvagn för 7000 kr i julklapp av hans föräldrar så vi trodde och vänta oss absolut inget mer, men trots det hade dom köpt en ny brödrost åt oss, vi fick även 1200 kr på ica, parfymer från Disel&Beoncey (stavas?) och lotter så vi är merän nöjda med julafton.
 
Tänkte lägga in ett par foton från gårdagen i allafall och sen ska jag sätta mig och leka lite med min son och vara social med honom. Så jag hoppas ni alla får en bra dag.
 
Kramar till er där ute
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0